Thursday, August 22, 2013

twisties traxxobeats



mesti korang dah tahu pasal ni kan..
ala..yang kucing terbang tu..
twisties sekarang tengah mencari muzik yang sesuai untuk 
dimasukkan di dalam iklan mereka..

twisties, nuffnang, twisties traxxobeats, muzik, iklan, kucing,



bagaimana??
pergi ke laman web ni



twisties, nuffnang, twisties traxxobeats, muzik, iklan, kucing,


twisties, nuffnang, twisties traxxobeats, muzik, iklan, kucing,


twisties, nuffnang, twisties traxxobeats, muzik, iklan, kucing,


twisties, nuffnang, twisties traxxobeats, muzik, iklan, kucing,


twisties, nuffnang, twisties traxxobeats, muzik, iklan, kucing,


senang je kan..
hehehe
mun dah cuba buat..
tapi macam xsedap je..
hahaha..memang xberseni dalam bidang muzik ni..




5 comments:

Umi Nazrah said...

salam singgah. orang yg kreatif mesti terer yg amat pasal ni. hehehehehhee

redza said...

nak try buat jugalah..cambest je ni

Lieya Von Jay said...

patut lah kat tv bila iklan ni muncul ja mesti senyap xdak bunyi.. tapi iklan ni memang lucu la ^_^

fadh leyanie said...

dah try buat, bunyi pn mcm xsesuai..heee..^^)

E'in said...

ein ade try gak.. huduh gile bunyi die... haha