Saturday, August 17, 2013

selamat hari rayaaaaaaa





selamat hari raya semuaaaa
maaf zahir dan batin~
kalau ada tersalah silap tu harap dimaafkan ye..

tahun ni raya mun xbrape meriahla..
sebab xde orang kat kampung..
jadi rumah macam sunyi je..
maybe mun pon dah besar..xrasa eksited nak raya macam kecik2 dulu..
time kecik2 dulu..
bile dengar je esok raya..terlompat2 depan tv..
baju raya asyik dok test byk kali..
kasut raya yang baru beli tu masa tido pon pkai ..
betapa seronoknye raya time kite kecik dulu
huhuhu







mungkin kemeriahan raya tu boleh terasa balik bile dah kahwin nanti :p
hewhewhew



12 comments:

Anne Nurain said...

slmt hr rya jgk cik mun.. betul tu.. kalau dah besar ni kemeriahan tu macam kurang sikit.. dah la duit rya pun susah nak dapat.. hehehe..

Izrah Zulkarnain said...

yep, masa kecik-kecik dulu memang seronok beraya tak ingat dunia. cuti pun lama. tak macam skrang.

btw, selamat hari raya dr saya ;)

Norhasniza Khalid said...

selamat hari raya cik mun.. :)

Diary Ain Syima said...

Selamat Hari Raya :)
Best laa biskut mama carrie tuuu . .
My fav . .
buat sendiri ke ??

fasham said...

jemput join mini giveaway dari lolista...
http://lollista.blogspot.com/2013/08/first-mini-giveaway-by-lollista.html

redza said...

selamat hari raya

Cik Mun said...

@Diary Ain Syima aah..buat sendiri..hehehe..

Cik Awatif said...

kemeriahan raya terasa balik selepas kahwin??? Cepat2 le kahwin kalau nak meriah raya.... hehe

Cik Awatif said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri....
Kemeriahan raya akan terasa selepas kahwin???
Cepat2 le kahwin kalau nak meriah... hehe

Sya Chot .. said...

mun,statement yg terakhir tu xblh blaa..hehehe kemeriahan rasa time kawen nanti yer..hehe so cepat2 la kawen mun..hehe

Cik Mun said...

@Cik Awatifhahaha..xde org masuk minang kite :'( hahaha

Cik Mun said...

@Sya Chot .. heeeeeee..rasanye sya dulu kot yg kahwin..hehe