Friday, August 23, 2013

sibling~



kami bukan adik beradik senrose
kami juga bukan adik beradik ma'embong
tapi kami adik beradik khory
peace yo :p













orang slalu cakap yang mun ni adik
dan adik mun tu kakak..
tp kalau dari belakang orang cakap kami kembar
nampak xkat situ yang mun nak bagitau yang mun ni awet muda
muahaha

entry xde motip..




14 comments:

Izrah Zulkarnain said...

Sweet siblings. Muka Cik Mun ada iras Maria Elena. Heheh... =]

fuzamusa said...

Haah..macam kembar

CikMunBlogger said...

CikMun !
memulakan penjejakan setelah lama tidak menjejak .
hehe XD

Norhasniza Khalid said...

comel lah u all.. cute... hihi

Ain Syima said...

wow series muka adik cik mun lagi matured kot . .
waa untung laa awet muda . . hee
pakai ap ye yg awet muda tuu ??
bagi tips skit . . kekekeke

Cik Ain said...

comel2 belaka anak acik khory ni ye hehhe..

Bee Haa said...

i really thought u d younger one *awet mude* ker??? haha

Invisible Me said...

sama sama comel ;)

rusydi hikmawan said...

swet sekali. semoga tetap kompak. salam from indonesia

deno said...

omey2 dua2 :)

Lieya Von Jay said...

betol lah cik mun awet muda. adik akak pon sma yg no 6 nmpak lebih tua dari yang no 5. ^_^

MaMa Rey said...

cutenya..^-^..suka tengok senyuman tu..

Mieya Atiera said...

Sama lah macam mieya dengan adik Mieya :)

S.K.A said...

he3..suka sgt org kata dia muda..sweet je =)