Friday, August 2, 2013

cik tam kurus



hai..saya hitam..
atau nama glamernye cik tam kurus
nak panggil tom cruise pon bole jugak..
saya tengah marah ni..
saya marah orang panggil saya hitam legam..
jadi saya pegi spa dan putihkan diri sendiri..
hasilnye macam ni la...


cik tam, comel, degil, hot, spa, kucing, cat, tom cruise,



cik tam, comel, degil, hot, spa, kucing, cat, tom cruise,

comel x saya????








grrrrrrrrrrrr..sabau jela..







8 comments:

Norhasniza Khalid said...

comel.... hihi

Cik YuYu said...

kucing titew pulak name putih ... titew pggil uteh ... :D

Cik Mun said...

@Norhasniza Khalid haha..masalahnye die kurus sgt..

Cik Mun said...

@Cik YuYu hehe..mesti cik tam jeles dgn uteh..

Izrah Zulkarnain said...

kucing oh kucing. dulu adik saya ada la bela kucing, nama Kelabu. Tapi nick' dia Labu je. Mata biru. Comel, tapi dah mati. Tak tau punca kenapa. Adik saya sampai nangis2 masa tu. Sejak tu dah tak bela kucing dah~ Hee

fuzamusa said...

sexy gitu..hehehe

Normi Nieza said...

dia puasa ker?hehe

Nadratul Syazwana said...

Ekekek ingat betul lah tadi cik Mun nii >.<