Thursday, August 22, 2013

dengki




mun pernah cite pasal gelagat cik tam kat sini
bukan kucing yang dibeli atau kucing parsi yang comel2 tu..
cuma kucing biasa yang tiap hari datang minta makanan
dan lama2 terus menetap kat sini..hehehe
   

kali ni..
dia dengki dengan kiteorang
dengki sebab kiteorang lagi layan tb dari layan dia..

jadi...

kucing, cik tam, gelagat kucing, kucing comel,



kucing, cik tam, gelagat kucing, kucing comel,



kucing, cik tam, gelagat kucing, kucing comel,



kucing, cik tam, gelagat kucing, kucing comel,



perghhhh..
kalah model..
semua menjerit2 suruh dia tepi..tp buat dekk je..
xnampak subtitle la cik tam!!!!!





nota kaki: maaf gamba xcantik sgt..guna fon cap ayam je..lagipon model kita gelap sangat :p








12 comments:

Ain Syima said...

hehe . . comel je cik tam merajuk :)

Cik Mun said...

@Ain Syima hahaha..dia memang slalu mcm tu..

Nadya Shafeqa ツ said...

alolo.. comelnyaa :D

Cik Awatif said...

Nampak sangat kedengkiannya tu.... hehe

Cik Mun said...

@Nadya Shafeqa ツ hahaha..hitam itu menawan ye..

Cik Mun said...

@Cik Awatif itula pasal..hoho

cik yaya said...

dia nak perhatian lebih ni

Lieya Von Jay said...

ahahhaa.. mengganas kat depan tv.. ajak dia tengok skali tu ok la dia..

S.K.A said...

he3..dia kesunyian la 2.. =)

Cintaku Tihani said...

haha .. comeinyerr.

Norhasniza Khalid said...

cik mun, hitam-hitam sitampuk manggis... hihi... bertambah bertambah manis.. yer ker?? hihi

Anne Nurain said...

comeynyer cik tam.. :D