Wednesday, August 21, 2013

bila abah berbicara




cewah..
macam tajuk drama plak entry mun kali ni..
nak dijadikan cerita..semalam waktu tengah tengok cite cinta jannah


tiba2 je abah bersuara
"akak xde ke jumpa orang baik macam tu.."

tersentap sekejap..
"tiba2 je abah ni cakap macam ni"

mak pon menambah
"abah akak tu xsabar nak dapat menantu"


hahahaha 
hanya mampu gelak..
nak kahwin macam mana..xde orang masuk meminang kite :p







11 comments:

Mysara Ab Rahman said...

wah...ada green light...bunyi mcm xlama g je tu

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

cakap kat abah , coming soon :P
insha allah...hehe

Cik Mun said...

@Mysara Ab Rahman hahaha..xbole lagi..kena study dulu ni..

Aswan Azmy said...

dah boleh cari calon tu..jangan lupa jemput nanti..hehe

Anne Nurain said...

dah jumpa lelaki baik nanti leh trus suh jumpa parents..kekeke~

dhiera said...

dah dapat hint dh tu!
tp cinta jannah ni, lelaki tu mcm jahat je~

wardah mustapa said...

Assalamualaikum..salam ziarah!! Jemput ziarah blog saya ;)
http://supplementforall.blogspot.com/

Normi Nieza said...

abah dah bg green light..apa lg cik mun..hihik

Mya said...

amboi advance abah ye :)

Amanina Mads said...

sweetnya kalau mcm tu :)

S.K.A said...

he3..nnti adalah 2 yg dtg meminang..sbar je la :D