Wednesday, July 31, 2013

kuih raya..



tahun ni semangat nak buat kuih raya..
dah lama jugak mun xbuat kuih raya ni
yela...memandangkan mun xde keje kat rumah..
jadi buat kuih raya ni ade jgak faedahnye


bahan kuih raya, kek raya, biskut raya, hari raya,




bahan kuih raya, kek raya, biskut raya, hari raya,

taraaa..
ni semua barang untuk buat biskut raya
ada promosi buttercup tu..
2 engget lebih je..
tu yang ambek banyak2 tu..heeeeeee
lepas tu mak mun belikan buku ni..
dah lama dia cari..

bahan kuih raya, kek raya, biskut raya, hari raya, buku saji, keluaran raya,


saji!!
kuih raya,biskut raya,kek raya
semua ada..






24 comments:

Pykaa Pdott said...

Wah sis mun smgat buat kuih raya eh . Pyka tahun nie main tunjuk2 je . Huhu

Nur Azwa Edora said...

pandai ke mun buat kuih ?? >.< kita nak rasa sikit ! heeee :D

SAMIQA ♥ said...

wAHHH!! RAJINNya buat kuih... teringin nak buat kek moist coklat..
akk ada resipi tak ?? penah buat ? :)

Mysara Ab Rahman said...

eh, ibu kte baru je beli magazine tu siang tadi! nk wt kuih rayer gk la

mira dila said...

wahh syoknya pandai buat kuih raya
hehe..saya tak pernah lg try buat kuih2 ni..hehe
*mkn pon tidak(jarang) :)btw selamat berjaya :D

Nick Nashram said...

kuih raya,biskut raya,kek raya tu kalo buat lebih jgn lupa hntr semangkuk kat sini..huhu

Ara Afiq said...

amboi nk buat kuih apa ni ? hehe

Siti Asiah said...

Semangat tu Mun nk buat kuih raya...poskan utk akak 1/2 balang bole?nk rase...:)
Akak buat kuih tunjuk jer Mun...;)

redza said...

agak2 berapa jenis nak buat ni?

Azwanie Hisham said...

wah rajinnya cikmun.. kite nak dtg raya boley? hehe

Normi Nieza said...

mana biskutnya..hihi

E'in said...

sejak dua menjak nie mun rajin masuk dapur ek... hihi

Cik Mun said...

@Pykaa Pdott hehehe,,thun ni je semangat..thun lepas pon tunjuk2 jgak..

Cik Mun said...

@Nur Azwa Edora hohoho..itula gunanye buku resepi..hohoho..ikut je..

Cik Mun said...

@SAMIQA ♥ resepi moist kek ek..mun xpernah buat lagi..nnti klu mun buat mun share ek..

Cik Mun said...

@Mysara Ab Rahman jom2..

Cik Mun said...

@mira dila hehehe..mun pun xpernah buat ni..thun ni je try..

Cik Mun said...

@Nick Nashram hohohoho..

Cik Mun said...

@Ara Afiq macam2..hehehe..

Cik Mun said...

@Siti Asiah hehehe..ini pun xtahu la kuih tu jadi ke x..

Cik Mun said...

@redza klu ikutkan ada 4 jenis..tp xtahula :p

Cik Mun said...

@Azwanie Hisham bole2..lai lai lai

Cik Mun said...

@Normi Nieza biskut in the making..hehehe

Cik Mun said...

@E'in hehehe..itula..rajin plak skrang..