Monday, July 29, 2013

3# ragam puasa



dulu..
pantang ada iklan makanan kat tv mesti terliur
lepas tu mulala merengek nak bukak pose..
lebih2 lagi iklan air yang sejuk2 tu
xpon iklan kepci mekdi tu
memang mengancam betul



sebab tu time puasa mak mun xbrape bagi kteorang tengok tv..
dia prefer kteorang tido or pegi main..






skrang pon sebenarnya still terliur..hahaha
just teringin sebab lama xmakan..tu je..
tapi di penghujung ramadhan ni selera makan pun dah makin kurang..
xde dah teringin nak makan kuih tu kuih ni ..
nak makan nasi je..heeeeeeeeeee







12 comments:

||aLeaSaRa|| said...

kak lea yang dah mak budak ni pun,kadang2 terliur tengok iklan kfc he3....masa bulan biasa tak pandang pun kfc tu ngeee..

Cik Mun said...

@||aLeaSaRa|| hehehe..itula..nampak sedap je..

redza said...

karang pergila berbuka di mekdi

Cik Mun said...

@redza hehe..skrang xteringin plak nak mkn mekdi tu..

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

hahaha , lepas tengok iklan tu , berharap macam ada doraemon , boleh ambik makanan tu dari tv...hakhak

Cik Mun said...

@NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI haha..mun pun pernah terpikir mcm tu..

cik didiey said...

dulu2 igt bulan puasa je, petang2 mesti ada rancangan masakan..pastu tgk n terliur..hihi

Mysara Ab Rahman said...

bila iklan kt tv tu mmg byk yg terliur...tu xsggup tgok tu

thebudoks lee said...

comel katun

Amanina Mads said...

bila dh nk habis bulan puasa mula terliur mcm2 juadah. hehe

Ara Afiq said...

puasa mmg semua nmpk sedap kan. haha

Nur Azwa Edora said...

HEHEHE , sama lah kitaa , dulu kecik2 je kuat terliur , dah besar2 pnjang nak terliur lagi memang x arrr .. :P tapi bulan puasa ni mmg gempak gila kalau dapat makan ayam percik .. perghhhh ! hahah sedap2..