Thursday, July 25, 2013

1# ragam puasa




waktu kecik2 dulu macam2 ragam kita time berpuasa
salah satunya yang nak mun cerita harini
pasal air liur
hahaha..
dulu kecik2 mun manela tahu telan air liur xkan batalkan puasa..
so tiap kali ade air liur..
mun berlari gi tandas dan ludah air liur tu
sampai la satu hari..



mun tertelan air liur tu..
berlari-lari kat mak bagitau..
punya la takut puasa mun terbatal..

tapi mak mun bole gelak dengar cite mun..
sejak dari tu mun tahu xpe kalau telan air liur..
so esoknye xde mun berulang2 gi toilet lagi..
muahahaha



bila teringat balik ragam time kita kecik2 dulu..
rinduunyeee nak jadi budak2 kecik balik..





11 comments:

Nur sya sya said...

haha comel jee perangai :)

redza said...

haha budak kecik berpuasa

Nisha said...

hahahaa XD Kecik2 pun sme mcm tu jgak >.< hehehe.. Jom Join! 28 hadiah menarik! Top refferal akan mndapat Rantai Moustache dan HADIAH PILIHAN SENDIRI! Let's Join! :D http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2013/07/segmen-simple-giler-by-anis.html

Lyana's Page said...

haha.. kelakarnya! tulah, kecik2 mcm2 ragam kn. bila ingat semula, tergelak sendiri. hehe :)

Norhasniza Khalid said...

hihihi,, kelakar .. ditambah pulak dengan adanya doddle yang cute tu..

sobri yaacob said...

ha..ha..klaka je dngor..
dlu masa kcik2 kena pulak..
time puasa musin buah..
first day puasa.. pagi2 bgun..
dah ada atas pkok buah.. mkn buah
tapi kira puasa x btaai la..
sbab kita x ingat :) hri tu puasa...

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

hahaha , sy pernah buat , ingat saya sorang je macam ni , rupanya ada gk orang yg sama macam sy...hehehe

Putery FarHaNa said...

Kelakar! HAHAA.. comel doodle. tu

Cik Pensil said...

haha. punyalah seksa nak belajar puasa dulu >_<

Hanan Glory said...

posa zmn bdk2 mmg kenangan indah..:-)

Ara Afiq said...

hahaha comel ja. ara masa kecik2 suka curi2 makan. aaaa -.-"