Friday, July 5, 2013

sebenarnya saya isteri dia episod akhir




sape tengok cite..angkat tangan cepat!!
hehehe..
mun xikut cite ni dari awal sebenarnya..
bile nak dekat2 episod last baru mun tengok..hoho
well seperti biasa..
ofkosla..happy endingkan..
si hero akhirnya dapat bersama dengan heroin..
yang jahat ditangkap yang baik bahagia..

meh nak cite sinopsis die sikit..

Mengisahkan cinta Syafa Aqira dengan Farish Adryan yang terputus di tengah jalan. Cinta yang pernah dipupuk sejak zaman universiti lagi akhirnya terputus apabila Farish bertekad untuk memutuskan hubungan itu lantaran satu peristiwa hitam yang terjadi pada satu majlis yang dihadiri oleh mereka berdua. Cadangan ibu kepada Farish iaitu Datin Farizah untuk berkahwin dengan adik lelaki itu terpaksa diterima dengan reda walaupun dia tahu yang mungkin perkahwinan itu tidak menjanjikan bahagia. Semuanya mula sedikit demi sedikit berubah apabila kawan baik serta abang sepupu kepada Firash cuba untuk mendekati Syafa dan kala itulah Firash mula menyedari yang dia sudah mula menyayangi isterinya itu. Dan kala rasa sayang dan cinta mula hadir, ada saja dugaan yang datang menimpa. Kehadiran abang tiri dan adik tirinya yang tidak disangka-sangka mengeruhkan rasa cinta yang mula terbina. Namun apakah cinta mereka akan kembali bersatu? Bagaimana pula dengan kisah adik beradik tiri Firash?







mun rasa cite ni comel..hahaha

itu je..
xnak komen lebih2...







10 comments:

Bee Haa said...

x tgok pon... dok denga member opis citer2 jek... pastu dorang dok minat izue tu.. haha..

adrianna syaz said...

Say tgk sbb daa izzue..hehe :D

Cik Mun said...

@Bee Haahoho...itula..sepupu2 mun pon semua tgk sbb izzue tu..

redza said...

tak tengok

adrianna syaz said...

Sya tgk izzue..ngee hehe

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Tak penah miss tgk citer ni...memang best..^^

Sya Chot .. said...

sya xsuka ending cerita tu..hee sbb byk bnda tergantung..ehhehe

coklat susu said...

sebelum SSID kuar kat tb,da bc novel dy da..hehe sbb tu follow crita ni kt tb.

J.Syazwana said...

tengok tiga kali je cerita ni. hahaha. tapi episod last hari tu tengok. comel giler. hikhik.

Haruno Hana 하나 said...

drama ni sangatla femes, tapi Hana tak pernah tengok lagi sampai sekarang.. hehe :D