Tuesday, September 3, 2013

lunch




ulam, lunch, doodle, sedap, ulaman segar,


ada ulam
ada sambal
cukup buat mun nak tambah nasi lagi..
sedap :)







21 comments:

Ain Syima said...

tuu je cik mun makan ??
waa vegetarian ni . .
hee
ptut laa kurus mkn ni rupanya . .

Shark Kay said...

waaa...
hebat ni menu awet muda..
kalah kak ton.

Cik Mun said...

@Ain Syima hahaha..xla..ada ikan jugak..hari ni je makan macam ni..hari2 lain makan menda lain ..

alia azmi said...

lunch simple simple je, I like :)

Ayu Zan said...

kalau ayu mcm tu kan bagus. slimm je..hehe

Normi Nieza said...

wah...ulam sdap tu cik mun..:)

Cik Mun said...

@Shark Kay nak comel mcm kak ton kan..kena makan macam die :p

Cik Mun said...

@alia azmi yang simple itu sedap..

redza said...

alhamdulillah..kenyang!

Syafira Abdul Ghaffar said...

awet muda nihhh:-)

E'in said...

diet ke nie? kikiki

Norhasniza Khalid said...

takpe, janji kenyang...

ros_reeza said...

Kalau ROs pun smaa, makan nasi kena ada sambal, memang menambah.. tak ada ulam pun takpe.. hihihi

zakirasli .. said...

fuh,, cmni pun sdap tau :)

Kisah Si Dairy said...

wah....bagus..banyak makan ulam..tak menggemukkan pun cik mun

Mieza Jhaa K said...

Lauk mcm ni walaupun simle mmg menyelerakan..lg2 time lapar

MaMa Rey said...

janji kenyang mun..:)
menu pun menu sihat tu..:)

aisya said...

yg mcm ni lah pembuka selera sebenarnya. rasa mcm tambah nasi 10 kali pun tak sedar. haha

S.K.A said...

+budu n sotong bakar..peh3..sedap hingga menjilat semua yg ada he3..

||aLeaSaRa|| said...

kak lea pun suka makan macam tu,kadang2 jemulah kot nak makan yang berlemak huhu...

Maria Firdz said...

Mmg bertmbh2 nasi klu ada ulam2 kg kn..