Monday, October 21, 2013

selamat pagi




cik tam, bangun tidur, terjage, kucing, kucing hitam, comel, mustache, misai,

selamat pagi!!
kalau kat rumah ni..
tiap pagi terjage sebab cik tam yang kejut..
hihi
tapi kat puncak alam ni..
alarm jam jela yang kejutkan kite..



semoga hari ni berjalan dengan lancar ye :)


17 comments:

Jia Rizaira said...

wah cik tam ni pandai kejut org ye...

Shark Kay said...

mowning kmowning:)
hebat cik tam bleh jadi jam loceng.
hehe.

Lieya Von Jay said...

eh macam kucing kak la,, dia memang alarm kak.. kalo tdo dgn dia pukol 6 dia bangun mula la dok mengiauw... :)

Cik Puan Rara said...

misai baru ye.hehehe

Azwanie Hisham said...

hopefully.. :)

Cik Itah@RRP said...

morning mun..alala comel cik tam pakai misai haha

deno said...

olo kiut je letak misai tu.. hihi^^

Maria Firdz said...

comeinya.. mcm pak tam sy dulu... hehe

aisya said...

cantik misai cik tam. hehe

Khir Khalid said...

Dah malam baru nampak mcmne ni Mun.. slmt pagi utk esok juga lah.. :)

zaza zehra said...

comelnya kucing... :)


tahniah... :)

http://sayazaza.blogspot.com/2013/10/pemenang-hadiah-karikatur-giveaway.html

AmyZana said...

Kucing tuh nampak garang XD

dhiera said...

cik tam nampak garang!
puncak alam fasa berapa?
kite dok apartment atas bukit.

Fais-SKA said...

kena bg nma jguar kt kucing tu =) inshaa'Allah smoga hari2 yg dilalui dpermudahkanNya

asha hana said...

selamat malam? haha sebab baru nampak entry nie. :P

#pandai kucing cik mun kejut kn. haha

Ako Si AiN said...

have a nice day hehe..

Mieza Jhaa K said...

Pandai Cik Tam kejut.. haha