Monday, October 7, 2013

gelagat cik dini



alkisahnya..
telah diceritakan oleh umi cik dini :)

 Umi dini bru beli satu berus gigi baru warna biru untuk ayah dan satu untuk umi warna pink
waktu mandi dini perasan yang berus gigi dah bertukar.. 
so bermula lah kerjaya dini sebagai Reporter....

Dini : Eeeii berus gigi pink tu kakak punyer kan umi...

Umi : Eh x la..umi punyer la...kakak punyer kn elok lg...lgpun berus gigi umi tu beso...
gigi kakak kcik lg..nnti berdarah guna berus umi tu..

Dini : ala xpe je la..kakak suke pink ! 

Umi : Tggu la kakak besa baru beli berus gigi macam umi tau...

Dini : Alaaa... " KAKAK KENA MAKAN BANYAK KE BARU GIGI KAKAK BESAR umi??


hahaha..


hanya mampu gelak..
sebelum ni mun ada citer pasal sepupu mun dini kat sini..


nilah cik dini merangkap sepupu kenit mun..
banyak mulut tau kalau bersembang dengan dia..













9 comments:

siti zahara said...

comelll..seronok layan budak2 kecik ni..pandai cakap plk tu..hehehe

Normi Nieza said...

alolo..comelnya dia..:)

Ayu Zan said...

dini! comel...

Mime MF said...

alolo comelnya cik dini ni..hehe

dear, jom join http://missflyfluffy.blogspot.com/2013/10/1st-giveaway-by-miss-fluffy.html :)

asha hana said...

hahha kadang2 seronok dengar bdak mcm nie cakap. banyak celoteh sampai boleh bt kta gelak. haha

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

alahai comelnye cik dini...hahahhaha
gigi dia comel :D

Maria Firdz said...

Alahai... Comei la dia... Wat muka gtu... Hikhik..

Dunia Fais-SKA said...

Alahai..comel btol =) meh kawen dgn sy meh..he3 :p

Jia Rizaira said...

ingin ulang perkataan yg same seperti rakan2 kat atas...comel sangat!

http://mindakabur.blogspot.com/