Saturday, September 24, 2011

kriuk kriuk..

huhuhu..
dari tadi perut mun duk buat konsert..
serius lapar..
nak turun beli makanan..mun malas..
lagipun tengah hujan ni..
sedap berkelubung dalam selimut je..
selongkar punye selongkar loker mun..
mun jumpe ni je..




ni hadiah dari kak senior sempena besday mun
syg nak makan sebenarnye..
and mun kurang sikit dengan kacang ni..
hehehe
lantaklah..
asalkan perut mun x berbunyi2..



**rindu nak makan nasi lemak mak buat..xpun nasi goreng..cekodok pun teringin jugak..senang kate rindu nak makan mak masaklah (T_T)



22 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sedap cokelat ni..
mkn ni pun..blh kenyang juga ni.. ;)

kura said...

fuyoo. dapat coklet dari senior wooo :0 untung! hahah

nina ibunga said...

ada secret admirer ey?? peewwittt..hehe

dah lama tak makan coklat..nak gi beli lah!terliur pulak.. :D

budakijaupendek said...

tak gemar sgt friut and nuts tp suka hazelnuts.
tp orang dh beri, tadah tangan jelah kn. hehe

miratun madihah said...

nak boleh,lapar la pulok :D

TwIstiEs*meSti Mau* said...

sedaakkk errrr....

~Nana 귀여운~ said...

Air tangan mak lain kan dari air tangan kitew..huhu..so kire masakan mak la paling sodap..huhu

Cik Peanut said...

sangat suka cokelat,
lebih2 lagi orang yang bagi~
heeee
;P

cik mun said...

@nina ibunga hehehe..bukanlah nina..ni kakak senior kasi merangkap roomateku tercinta^^

cik mun said...

@budakijaupendek btol tu..mun lagi suke black forest..

cik mun said...

@miratun madihah hahaha..jom share..

nini said...

saya lak kureng skit dengan cokelat...tapi cokelat tu bagus tau...mengenyangkan...=D

dhiera said...

ala, cian... malas nak cri makanan lain ea?
tak nak coklat tu, bagi la sini!

WuMing said...

Perut dah main lagu keroncong ker?

merahitujambu said...

sy pon kurang dgn kacang..tapi kalau kacang mahal sy bedal.ahahaha=p

milo said...

eh, tak makan sgt ke cadbury? boleh la kasi kat milo. hehe

myhatiku said...

myhatiku suke kacang..kalo x abis,bagi myhatiku ye..aha

myhatiku said...

eh,cantek la background..suke sgt :)

kjaharun said...

yow... die lapar makan cekelet.. kellas kau mun.. :) hehe


sama la, teringin nak mkn nasi lemak.. huhu

TwIstiEs*meSti Mau* said...

dasar pemalas...hahaha

SweetLikeWhat said...

suke sangat coklat :)

cik nAdyYa ツ said...

sdapnye cokelat ~_^