Wednesday, September 7, 2011

banjir..

hari ni hujan lebat sangat..ditambah dengan kilat yang berdentum dentam..serta sedikit angin ganas bertiup kencang..resipi yang sangat sesuai untuk menjadikan banjir di dalam bilik mun..omg!!serius..bilik mun abes masuk dengan air..balik2 tadi mun terpaksa lap semua air then keringkan dengan mop..penat..boleh kurus ni..hahaha..buat kerje sikit dah merungut..at least barang2 mun xlah kena air hujan tadi..buku anatomy atas meja mun langsung xbasah..roomate mun yang teruk..buku2 die abes kena air..bukan tu je..katil die pun basah kena tempias air hujan yang mengganas tadi..cian die..mun dah tolong lap2kan tadi meja die..keringkan buku die..mestilah tolong roomatekan..xkan nak selfish..sampai sekarang roomate mun tak balik lagi ni..xsabar rase nak cite terjadinya banjir di puncak alam iaitu di bilik sendiri...opsss..got to go..xmandi lagi..busuk..hehehe

4 comments:

cik jari said...

hehehe..
lebat btol hujan nyer..
cian cik mun..

merahitujambu said...

blog awok pon comel..
jom buat kek untuk saya...

http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html

sitihanisahali said...

puncak alam hujan?nsb baik tmpt saye x hujan.dekat je dgn tmpt sye.kalau x,x kering bju.dah la nak packing blik u jap lagi.huhu

cik mun said...

@merahitujambu :thanks..insyallah nanti mun join..

@sitihanisahali : aah..hujan lebat..huhu