Tuesday, December 4, 2012

untuk adik faie




atas permintaan adik faie ni..




so mun buatkan satu doodle untuk die..
taraaaaaaaaaaaaaaaaa








mun skrang memang gila pokodot skit..
so doodle2 mun ade dot2 la ye..hihi




ohye..mun dapat doodle lagi dari incik sukakartun..yeayy!!!







14 comments:

Farra Izzaty said...

Untungnya die dapat doodle >_< kite pun suke polka dot dot jugak ! sep sikit hihii

Cik Gadis Tak Comel said...

Waalaikummussalam :) Thanks kakak sebab buatkan doodle ni . ohmyAllah , terharunye ~Thanks again ^ ^

E'in said...

utk ein xde ke? :(

Sheera Aya said...

aya pun suka pokodot jugak!> hehee.. pandainya buat doodle. jeles. hiks :D

vendettatraveller said...

wahh . comel comel la doodle yang cik mun buat ! suka je tengok :D

vendettatraveller said...

wahh . comel comel la doodle yang cik mun buat ! suka je tengok :D

✿A I N A A✿ said...

comelnyaaaa doodle!!! hishh geramnyaaa.. buat la tok ena seketul.. ena tak reti buat doodles T_T

Sheda ucu said...

tomeinyerr nk jugakkk hihihihi

Jna marcello said...

wahhh best nyee..
Nak jugakkk nak jugakk hahah
*GURAU JE ;)

MaMa Rey said...

cantik la..saya tak reti buat doodle huhu..

chot ok..! said...

kalau chot buat kn,tah jadi apa doodle ni..slp2 jadi kucing..hahahha..Suke tgk org pndai buat doodle,nk wat sendri tak laa..nk beli pun tak la..tunggu orang hadiah jer..ngee:)

chemay said...

cantik sangat doodle tuu.
teringin nak lukis doodle untuk letak kat header tau.,
tapi memang tak reti langsung.
seddihhhh
T___T

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

cantik dan comel... ^^

Nieyxzha Hassan said...

Comel ♥