Sunday, December 2, 2012

doodles dari encik sukakartun




hai sume..
hari ni mun dapt doodle free dari encik sukakartun..




die cakap mun tengah makan cocopie dengan eksitednye..
hikhik
eksited ke gelojoh ni?? 
dah lame mun xmakan cocopie ni..
trime kasih ye encik sukakartun..
mun suke sgt ngan doodle ni..

so..
mun nak kasi ni..
encik sukakartun yang baru bangun tido..
mun xde idea nak lukis ape sebenarnye..
harap2 encik sk ni suka lah ye..
siap dengan bantal busuk skali tu..heeeeeeeeeee








11 comments:

Farra Izzaty said...

Kretip , kadang-kadang tertanya jugak '' cemane dorg lukis nih '' .. osem

Cik Gadis Tak Comel said...

Kawaii ~ Pandainya awak - awak doodling ^ ^ Kak Mun , buatkan satu doodle utk Faie boleh ? * mate kelip kelip *

✿A I N A A✿ said...

Tomeynyaaaaaaaaaaaaaaa.... pandai betul wat lukis2 guna lappy ni.. ena kalau nk lukis, kena lukis melalui tablet... T_T

Cik Gadis Tak Comel said...

Saya buat GA : http://cikgadistakcomel.blogspot.com/2012/12/be-my-200th-follower-ga.html … . Join or tolong Faie promote . Thanks ^ ^

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Comel Doodle² ni..^^

MizzTina said...

haha..comel je tgk kartun tu

IntaNBerliaN said...

alahaiiii cute nya...

MarliaMarble said...

Cute gila kot..! haisk..sampai sekarang tak pandai2 lagi lukis doodles ni..kena berguru nampaknya..=D

man said...

Ooo bgsnya kartun dia..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

Siti Asiah said...

cutenyerrrr....hik2

MaMa Rey said...

pandai betul la adik buat doodle..cantik