Saturday, December 29, 2012

segmen: apa kata mereka??


kali ni ditag oleh cik lina
untuk join segmen yang dianjurkan oleh cik arkitek hati




orang slalu panggil kite mun..
xpun moony..hehehe..tapi nak panggil si cantik pun bole **gurau je

pada pendapat mun blog cik arkitek ni menarik
penuh dengan kartun2 yang kiut miut..
tulisan pun ok..boleh mun baca..xkecik sangat..tp kalau bole biar terang sikit..lagi senang nak baca..tukar warna hitam ke..hihi
tapi keseluruhannya ok..mun suka :)
thumbs up!!


so mun nak tag chot cantik dan didiey comel
yang lain nak join pun bole..dialu alukan..
klik kat banneer atas tu ek nak join..
muahhhhhhhhhhh
sayang korang



apa kata cik arkitek ni plak psal blog mun..hikhik




8 comments:

Sherlyanna Angiela said...

hai... Cik Mun yang cantik... ^_^
saya bersantai kat blog Cik Mun yang cantik ni.... hihihi..
good luck ya... ^_^

the malay male said...

rajin join segmen

aini shahroni said...

thanks my dear sebb sudi join!!! tak jelas yer? okey2..
thanks bagi tau ^___^

redza said...

slmt bersegmen

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Good Luck cik Mun..^^

Sya Chot .. said...

nk suh review blog orang??hurrmm chot ni dh laa terlbh jujur..tkut sat g ada plak trsa nanti..hee..Insya Allah,sebab tag nama chot "chot cantik" feel ti rasa lain skit..haha..aDA Masa chot join aw..:) thnk dear.:)

~didiey~ said...

wah!! didiey comel di tag..haha

Imran Abu Bakar said...

hai! dari segment yg sama! done follow! follow me back at

http://meetimran.blogspot.com/2013/01/segmen-apa-kata-mereka.html