Friday, November 8, 2013

sepupu



.baby, comel, tembam, sepupu, cik mun,

mun baru je dapat sepupu baru beberapa hari lepas..
geram bila tengok gambar yang dipos oleh maksu mun ni..
tembammmmm


xsabar nak balik..
nak tengok sepupu baru ni~



cuba teka ni lelaki ke perempuan???



27 comments:

PakcikLie PCL said...

susah nk agak jantina baby selalunya sama je babyface tu.. pcl teka lelaki sbb dia npk comel jer..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comelnya dia.. akak agak-agak perempuan kot.. hehe..

Afiqah Adzan said...

Comelnyaa ..Tahniah dapat sepupu baru .. Macam perempuan jee

Azahairi said...

cutenya sis ...mesti lelaki

Azahairi said...

cutenya sisi ...nie mesti lelaki

Khir Khalid said...

eiii comell.. rasa nk cubit2 pipi dia hahaa.. rasanya perempuan kot.. :)

Izrah Zulkarnain said...

aww... comelnya dia... saya teka lelaki =D

Yumida Huda said...

eeeee comelnye cik mun
muka mcm lelaki..yer erk..

Mime MF said...

alolo....cutenyerrr >.<

A Lady from Machang said...

susah nya nak teka...jawapan nya ape mun?? hehe

A Lady from Machang said...

susah nya nak teka...jawapan nya ape mun?? hehe

ika zulkefli said...

comel, rasanya lelaki kot..

asha hana said...

wahh comel2 nie. ikut kain bedung dia nie macam perempuan. hihi :D

Aku Penghibur said...

alooo comelnya ,,tembam

AhkakGojes said...

olololo...comel..mcm dah sebulan..hihi...rindu pulak nak ada baby kecil..huhu

dEdEQ dE wIshEs said...

TOMEYNYE BBY TU CIKMUN .. NNTI KALO DAH JUMPE DIE . TLG CUBIT2 PIPI BBY TU WAKILKAN DEDEQ EH . HAHA

Akeyla Azmi said...

mesti bebi girl <3333333333

hihihihihihi omg maksu dia pls kiss kan dia utk qila pls hhee

redza said...

comel!

Adam Azra said...

baby lelaki.

ros_reeza said...

comel je baby ni Mun..

Mazni Munawar said...

comelnya. pipi diaaa >< saya rasa lelaki. betul tak?

MizzTina said...

ohoiiiiiiiiiii comelnya!!!

Eddie said...

Comelnyaaa putih gebu hahaha. Lelaki kot :/

tenku butang said...

Haaa.. muka mcm popuan tapi rasanya lelaki ni.. kan.. kan..

Lieya Von Jay said...

comel nya sepupu. kak rasa perempuan la ^_^

aisya said...

boy ke?

comellll! hehe

Siti Asiah said...

comelnye sepupu Mun ni...mst manis cam mun pasni...;)