Wednesday, November 27, 2013

air







dari semalam lagi xde air..
stressssssssss den

nasib baik xde kelas harini =_=
kalau x..rasenye memang xmandi kot pergi kelas~






bila dah tiada..baru kita nak hargai dia kan
hargai air anda..
jangan membazir..
kuikui





12 comments:

Montana said...

pagi ni mandi dah kot..hehehe...saja lawak ja noo..salam singgah

Normi Nieza said...

jgn tak mandi yer cik mun..:)

Lieya Von Jay said...

kalo kat asrama selalu tak da air kan. kalo elektrik xda ok lagii ^_6

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

susah kalau takde air.. kalau takde elektrik ok lagi..

asha hana said...

hana dah biasa hidup tanpa air dekat kolej dlu. time nak praktikal time tu la tak ada air. banyak kali jd. kadang pgi praktikal tak mandi. haha :P :P

ika zulkefli said...

dulu dekat umah pernah jga takda air smpai 3 hari cm tu, memang susah la, air yg ada pun nk kena bajet-2 guna utk yg lain sma..:) hehe

Khir Khalid said...

paling siksa klu x de air mun.. mmg siksa..

adrianna syaz said...

Jimat air tuk kopi cik mun..hehe :)

loytha'san said...

takde air pon comel. ape nak kesah cik mun. hehehehhe :D

Nadratul Syazwana said...

Semalam pun kolej kitorang takde air. Tapi sekejap jelah hehe kalau lama mau stress dah la tak bagi notis dulu

aisya said...

Mmg stress klau takde air. Huhu

Mime MF said...

kenangan...dulu duk rumah sewa takde air 2 hari..jadinya mandi di kampus..:P