Friday, July 6, 2012

the amazing spiderman



hi semua..
hari ni mun ngan kengkawan kuar gi nengok muvie..
cite the amazing spiderman..


serius best!!
hero die comel sangat..
hehehe..
ape beza cite spiderman kali ni dengan yang lama2 tu..
ok..
meh mun cite skit..
cite ni xde berkait pun dengan cite spiderman yang lama2 tu..
pelakon die sume ye orang lain..
watak jahat pun lain..
jalan cite die pun ade beza dengan yang lama tu..
so korang kena lah tengok sendiri..
nnti mun cite xbest plak kan kan..












agak2 bole x jadi spiderwomen??




14 comments:

::Nur Amirah:: said...

untungla rumah dekat dengan pawagam/..

::Nur Amirah:: said...
This comment has been removed by the author.
LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ramai yg kata best...
nak ajak en.hubby p nonton nanti..^^

Nur Aischa said...

wahh hero dia, cute. haha~ taksempat nak tgk crita spiderman.. :-(

iqa said...

tak tengokkkkkkkk lg

shedameor said...

okay, jelousss. titew tak tengok lagi. hmmmmm. haha

IntaNBerliaN said...

xpnh tgk lg... tp yg dulu2 mmg best :-)

yana yani said...

waaa..tak pernah pergi tgk wyg..:(..kat trgnu x der pggung wyg..mesti best kang..duk feeling2..tgk wayang besar gedabak..hahah

Alynn Nyzaa said...

huhu..nk jadik spiderwoman plak dah?? :D

http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/07/5-petua-kawal-marah.html

IntaNBerliaN said...

singgah pagi :-)

MizzTina said...

ajak bf tgk citer ni, dia kata "ala, citer sm je.."

tirahzairi said...

spenderwomen la...eh.hihi

Teenager Housemaid said...

tak berapa minatlah nak tgk cite spiderman ni..kekeke..

E'in said...

siyes best?? waaaaaaa nak kena tgk nie!!