Monday, June 13, 2011

suatu hari ketika saya..

..ASSALAMUALAIKUM..

huhuhu..
tadi mun ada klas malam...
mun terlewat skit sebab hari ni mun puasa..
so faham2 la bile dah makan tu dah tak ingat dunia..


tadi mun makan nasi lemak!!sedap!!


sampai2 je klas..
hah !!
'yang baru sampai tu meh duduk depan ni'
adushh!!
dengan muka tak bersalah mun pun pergi lah depan 
'saya nak awak sume buat push ups'
hah lagi skali!!
dah lah perut tengah kenyang ni..
agak2 tak terangkat badan ni..
nasib baik lah ada kawan yang baik hati bagitahu..
'encik!!diorang puasa hari ni sebab tu lambat skit'
fuhhh!!
lepas lah kami dari membuat senaman di malam hari..


janji xnak lewat dah lepas ni!!!

2 comments:

A retarded kitty said...

kesiannya kena push up, ni mesti layan citer korea sampai bangun lambat
kekeke

cik mun said...

hahaha..actually mun dah dtg awal..tp mkan lama sgt time bukak pose tu..