Tuesday, June 28, 2011

myself or yourself??

..ASSALAMUALAIKUM..


emmm...
kenapa ek..
bile mun tengok seseorang terus terdetik mun nak jadi macam die..
lepas tu nampak orang lain pulak..mun nak jadi macam die tu...
kenape mun xnak jadi diri sendiri je????
kenape ek????
ataupun .....
memang kite akan rase macam tu bile
 kite jumpe seseorang yang lebih bagus daripada kita?
mun ni xcukup bagus ke??
mun ni teruk sangat ke??
aduyai..
mun pun xtaw..
tapi  boleh tak mun tak nak jadi diri sendiri???
nak jadi orang lain..
macam seronok je jadi mereka semua =)











gambar dari pak cik goggle**



ok fine..
i will be myself..





1 comment:

cucu umie said...

btw, jadi idri kita sendiri dah cukupkan..kdng2 kalo kita nak jadi mcm mereka tpy jiwa tidak serasi tidak boleh juga..huhu