Thursday, September 11, 2014

resepi baru?




time kat rumah haritu mun sempat buat pizza sendiri
rase dia..
okla..sedap jgak
hahaha..puji diri sendiri :p
siapa lagi nak puji kalau bukan diri sendiri kan

nanti mun share resepinye ye
sebab sekarang ni tengah busy dengan kelas dan kenduri
erkkkk
kenduri ape tu??
nanti mun cerita ye :)


resepi, pizza, pizza homemade, pizzahut, pizza sedap, #munmasak, citer mun~, western, baking,












13 comments:

nadia mansor said...

kita nak buat..memang nak sangat buat sendiri..tapi masalahnya malassss nak menguli...acane??

follow cik mun

Farrah MF said...

Ya Allah, menggodanya!!! Tergoda akak tgk pizza ni, Cik Mun.

Norhasniza Khalid said...

cik mun ni rajin masak kan... lebih pandai dari mama ni.. haha

Hafiz Hafizol said...

sedapnya pizza... dah lama tak makan.. mintak sikit CikSitimun !

aiman mania said...

boleh tak kalau cik mun pos kat aiman?nampak menyelerakan sampai bunyi bunyi perut nih..huhuhuhuhuhuh...
kalau cik mun bg resepi pon belum tntu aiman buat menjadi..hohohohoho :)

Cik Itah@RRP said...

salam. wahhhh untung la pandai buat pizza..sy masak lauk pun tengok resepi hahaha tak bole buat bini betul :D

ika zulkefli said...

amboii sedapnya cikmun..:)

nini said...

siyes sedappppp.....

nini said...

siyes sedappppp.....

Siti Aisya Ibrahim said...

nampak sodap! :D

ros_reeza said...

geramnya tengok gambar ni.. nak jugak.. hihi..

Norniwanie Nasarudin said...

nampak sedap tu cik mun..mohon pos ke sini..mweheheee...

Nur Razali said...

sedapnye tngk gambo ni ^_^