Friday, February 7, 2014

kasih ibu


semalam mun cakap dekat mak mun yang mun teringin sangat nak makan nasi lemak..
pagi tadi..bangun2 je..
mun tengok mak mun kat dapur tengah buat nasi lemak..
terharuuuu


nasi lemak paling sedap didunia :)
makan sekali sure nak tambah banyak kali..



citer mun~, diet, family, kasih ibu, mak, makan, nasi lemak, nasi lemak paling sedap, nasi lemak panas, sarapan



citer mun~, diet, family, kasih ibu, mak, makan, nasi lemak, nasi lemak paling sedap, nasi lemak panas, sarapan


selamat bersarapan semua~
hehe


macam manala nak diet kalau duduk kat rumah ni..
semua yang mak masak terlampau sedap..rugi makan sikit :p




30 comments:

ikafantasi said...

tgk pon dh tau sedap

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Sedapnyer ;)

Siara Elina said...

masakan mak memang sodappppp hehehehe

Nurfatin Liyana said...

Huishh sedap tu.. post la sini sikit.. hehe :D

Nur Hamizah said...

Hahahahaha betul tu kak mun. Macam mana la nak diet ek bila kat rumah ni. Karang tak makan / makan sikit ibu mesti kata tak sudi la, nanti tak nak masak lagi la. Ekekeke tapi bila nampak kita makan banyak mesti cakap tak takut gemuk ke XD

nae nematoda said...

masa kat rumah ni la, nak makan banyak-banyak...nanti balik hostel, dah tak da selera dh...hehehe

Mime MF said...

oh nasik lemak..fav ni..hehe kalau mak bt lg sedap...:)

Shark Kay said...

cik mun bila pula nk buat nasi lemak.
heheh..
asik mak jer buat :p

Gee Lion said...

oh boleh boleh komen.. dia lambat keluar je. hehehe..

sedapnyer.. masakan ibu masakan tersedap dlm dunia ni an.. cik mun mesti setuju la dengan saya! hehehe.. >,<

Khir Khalid said...

Tengok nasi lemak awal2 pagi ni teringin pulak nak makan huhu.. :D

Akeyla Azmi said...

uihhh T_T
qila pun suka sangat sangat lah dekat naci lemak ahahah <333

muhammad azuan said...

wahhh nampak sedap sangat :)

Razi ten said...

Couldn't agree more, home is where your stomach belongs xD

Normi Nieza said...

sdapnya..nak skit..:)

ros_reeza said...

masakan mak memang paling sedap :)

dhiera said...

nasib baca blog ni sambil makan karipap

Cik Itah@RRP said...

salam. waaa..terliur sy tengok huhuhu

p/s isi tabung sharp dan the school mun :)

fuza said...

sayang mak :)

Che Siti Maryam said...

sedap..sedap..:)

NM03 said...

ingatkan kamu yg msk. hehehe

MIYAMIENATASHA said...

sedapnyer nasi lemakkk..=)

Fara Athira said...

mula esok nak suruh mama buatkan . Hehe .

Norhasniza Khalid said...

sedapnya cik mun , nasi lemak tu... anak-anak mama suka sangat makan nasi lemak..

MaMa Rey said...

aduh..nasi lemakk..buat terliur nampak..betul tu Cik Mun..rugi woo tak mkn byk hehehe

Nurulee said...

sedapnya. tapi kalau ee lebih suka nasi lemak dengan sambal udang. emmmm.

Ayu Zan said...

tu la kan. mak masak mesti sedap

Sheila Salim said...

Assalamualaikum mun.. alhamdullilah. kasih ibu kannn. apa kita cakap, semuanya ibu dengar dan fahami.. bestnya! terliur sheila tengok T__________T

unsecretostory said...

Sedapanyeeee. Meleleh dah nie. Kecur habis. Ahhhh.

Amanda Suria said...

salam Mun....first time dtg sini...tgok nasi lemak tu buat i teruja la...sedapnyaaaa....

Lieya Von Jay said...

mmmm sedapppp :)