Tuesday, June 12, 2012

saya junior..eh senior la..



hi semua..
wah..
dah lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat mun xupdate..
banyak sangat mun nak cite ni..
first at all..cewah skiping plak..
mun dah habes praktikal..
HOOREYYYYYYY!!!

lega sangat praktikal dah selesai..
viva,case presentation,case study..goodbye..
dan sekarang mun dah masuk sem baru..
sem 5..
mun dah jadi super junior senior..hehe
tp still orang anggap mun junior..
mungkin sbb mun ni kecik molek je kot..
comel plak tu..perasaan
pernah sekali tu..

budak tu : awak2..beli note math kat sini ye..
mun :hah???note math??  +_+ (muke blur)
budak tu : eh..bukan asasi ek..
mun : bukan2..sy diploma kat sini..
budak tu : sory2 kak..akak mcm asasi je..
mun : hehe..xpe2.. -_-"

pernah jugak sekali tu..
kawan mun cari mun..
puas mun lambai2 kat dia..
tapi dia lansung xperasan..

mun : puas mun lambai2 tadi..xnampak ke???
kawan : hah? yeke..xnampakla..
mun : xkanla..
kawan : betol la..mun tu kecik sgt..xnmpakla tadi..
mun : mane ad kecik..besau dah ni
kawan : hahaha..btolla..kecik sgt..sy rase org lain mesti anggap mun junior baru..
mun : (muke bangga ..bling bling) ^O^

walau apepun..
sy still rase sy senior..
so sy nak buli kamooo semuaaaa..
bole dak???






6 comments:

ctk said...

jangan buli saya...hehehe...selamat belajar :)

J.S.AV said...

hahaha...said to be true :)

izamin said...

awek muda lah cik mun ni.. hehehe :)

Nur Aischa said...

hehehe kecil itu comel :D

Hasrina said...

he3

chemay said...

tak sabar nak tunggu chemay jadi senior pulak nnti.
hehe
:D