Tuesday, June 26, 2012

entry merepek





hye peeps!!!
mesti terkejut tengok gamba mun terpampang besau kat atas tu..
macam retis dah..
ekceli..kite xtahu nak tulis ape..
so kite pakai bantai je tulis ape yang tangan kite nak tulis..
so korang bace jelah ape yang mun nak tulis ni ye..
konfem menarik tertarik kau memang da boom la..
so keep on reading ya!!!
pengenalan saje dah panjang ni..
korang sanggup nak bace ayat seterusnye ke????
sanggup???
klau sanggup mun nak tulis lagi ni..
betul ke ni...
ok2..mun tulis ni..
sebenarnya..
sebenarnya..
mun memang xde idea nak tulis ape pun..
entry ni langsung xde motif..
betul..xtipu..
saje2 membazirkan sume masa yang korang ade je..
tulah..
emmmmm..
masih bace lagi ke???
xnak stop???
serius ke korang ni...
sudah sudah..
sudah cukup sudah..cukup sampai disini saja..
daripada hati gelisa..dah terkeluar plak lagu sudah cukup sudah..
okla..
korang pergilah sambung keje korang
xnak ke???
berhenti!!!!
pergi tolong mak masak kat dapur tu..
xpun gi study ke..
makan pun best jgak
xpun pergi kaco membe korang
jangan nak mengadap lappy je..
ehhhh..
bace lagi...
korang ni memangla..
ok2..
mun yang stop k..
xnak tulis dah..
fullstop..
noktah..
hahaha
sian korang..


4 comments:

shedameor said...

haha. cantik gambar. awwww :)

cik mun said...

@shedameor thanks~~

kura said...

baca sampai habis dlm masa 10 saat. haha

dayah SnoW Heuka said...

haha mun!! lama ta nmpkk.. disebabkan lama ta nmpk jum join dayah buat GA hehe http://www.lovemydiary90.com/2012/06/my-first-giveaway-u-can-join.html