Wednesday, December 15, 2010

menangis..

menangis???sumer orang menangis terutamanya perempuan...kita menangis keraqna sedih..kita menangis kerana kita suka..kita menangis kerana rasa bersalah..banyak punca yang memyebabkan kita menangiskan..betul x...knape ek..korang tahu x sebenarnya menangis itu sihat..menurut Jodi de luca,ph.d neuropsychologist di tampa general hospital as..menangis ni dapat menghilangkan stress..menangis juga seperti menarik perhatian orang lain.ini kerana air mata merupakan mesej nonverbal yang seakan-akan mengatakan’aku minta perhatian’..hah..knape pompuan slalu menangis..ini disebabkan pompuan mempunyai hormone prolactin yang lebih banyak berbanding lelaki..hormon inilah yang menyebabkan pompuan menitiskan air mata dalam frekuensi yang lebih cepat dan banyak..so jangan malu untuk menangis..just let it out..kadang-kadang dengan menangis akan membuatkan kita berasa lebih lega..betul x..huhu..lagipun..menangis merupakan senjata wanita untuk melemahkan lelaki..haha..tapi xtaw la..sesetengah je kot..ni pun berdasarkan apa yang mun baca..macam menarik..so nak la .berkongsi bersama..tapi bagi mun lelaki yang berani menangis depan pompuan ni lelaki yang berani..x sume laki berani buat macam tu..btul x.besenya ego tinggi..xnak nangis depan pompuan sebab xnak dianggap lembik..huhu..xla..actually..sweet taw..hehe..sebab macam dye trust kat pompuan tu..and need pompuan 2..bagi mun la..bagi orang lain xtaw la pulak..xp

4 comments:

.ima. said...

betul tue.kte sokong! mmg kalau ade laki nanges depan kte.awww cweetnye! tp tue tak bmkne dorng tue bukan lelaki sejati.kan kan?btw kte da follow awk! ;)

mEwn munchika said...

hehe..taw xpe..sweet an..thanks ek..

!!- a.y.u -!! said...

kenapa ek tb2 je rasa nak nangis? bila dok sorang2.. huhu.. lately ni slalu cmtu...

mEwn munchika said...

sunyi kot..huhu..org ckap eat choc can make us happy..try la..nyum2