Wednesday, December 29, 2010

nak cuti lagi!!!

..assalamualaikum..

waaaaaaaaaaaa...cuti nak habis dah..hari ahad ni mun nak balik puncak alam dah..tahun 2010 pun nak habis da..selamat datang tahun 2011!!!!hehe..macam2 dah jadi tahun 2010 ni..kenangan manis pahit semua ada..macam2 ada..fuhh..hehe..hope tahun 2011 ni lebih baik dari yang lepas..apa dah jadi tahun lepas tu biar jelah..keep moving forward..jangan pandang belakang dah..huhu..boleh jadi azam baru tu..hehe..ok..cakap pasal azam baru ni..mun punye azam apa ek..mun nak dapat dekan la untuk sem depan..yela..sem yang lepas sikit lagi nak dekan..tu la..men kuat.hehe..pahtu nak kurangkan tido kot..cuti ni mun banyak tido...hehe...mun pun xtaw apa yang mun nak tahun depan..nanti mun fikir dulu la..hehe

cuti ni mun banyak habiskan ngan puteh je=)

2 comments:

dayah SnoW Heuka said...

happy new year okeyh :D

mEwn munchika said...

hehehe..happy new year!!