Tuesday, August 4, 2015

catlover 1



mun memang suka gile dengan kucing..
xkire la kucing tu gebus bulus cantik atau kucing jalanan sekalipon..
mun akan ambik peluang untuk gomol2 kucing tersebut..



antara bukti kecintaan terhadap kucing adalah


cat, catlover, doodle, doodles, kucing, comel, cik mun, gelagat kucing, citer mun~, bukticatlover, #sayasayangkucing, #sayapencintakucing,


baju kita akan penuh dengan bulu2 kucing


'INILAH FESYEN'
(tangan didada mata keatas)









11 comments:

Farrah MF said...

Hahahah betul. Akak kena bawa lint remover paper dalam handbag sebab bulu meow dah jadi macam labuci hias baju :)

Farah Waheda Wahid said...

mun boleh kawan dengan ash, suka sangattt dengan kucing...

Mime MF said...

haha sep..kita geng..pakai la baju lawa cmna pun tetap ada bulu kucing..haha

Cik Mun said...

hehehe..kadang2 kena tukar baju sbb banyak sgt..

Cik Mun said...

ade geng ni..hahaha..jom ash..kite main kucing..

Eiqa Almond said...

ikut gaya cik mun last sekali tuu.

Eiqa pun ske kucing tp gilee tu x berapa la.
sbb ade resdung.
so tiap kali pegang kucing msti cuci tgn.

simplyremedies said...

bila dah ada anak, kucing terpaksa di jauhi sampai ke tahap anak dah besar baru boleh belai beli kucing lagi.

emma diana said...

Sama la kite , berbulu dengan bulu kucing emma heheh lagi2 kalau baju warna hitam , Ayoyoyo

Afidah Azmi said...

sama mcm akak..dah tak kisah pun ..bila pakai baju Tshirt..mesti ada lekat bulu2 kucing..

salmiah awang said...

tulah kan...anak akak suka kucing tapi tak dapat bela kucing sebab akak asma.kesian...maka kucing angkat jiran jiran ajelah selalu dia kawan.

Anak IbuAyah said...

hahaha roommate dulu kalau balek asrama mesti bju die bnyak buku kucing