Wednesday, December 4, 2013

pray for KUANTAN



mun namapak status seorang sahabat mun di fb mengenai keadaan banjir kat sana
sedih rasenye..
sebelum mun berpindah ke bentong..
19 tahun mun duduk kat kuantan..
bersekolah di sana..
membesar disana..
xpernah lagi jadi bencana macam ni..
dugaan daripada ALLAH



#prayforkuantan, banjir, banjir di kuantan, bantuan banjir, berita banjir, banjir besar di kuantan, keadaan kuantan,




semoga banjir ni cepat2 reda..
tabahkan hati orang2 kat sana..
semoga bantuan cepat tiba..
Ya Allah bantulah mereka..








21 comments:

ika zulkefli said...

moga banjir dikuatan cepat-2 reda..

Sylarius Yusof said...

Memang sedih membaca berita-berita tentang banjir dari orang-orang Kuantan sekarang ni. Kesian betul terutamanya bagi keluarga yang ada anak-anak kecil.

Perkara tentang banjir ni perlu diselesaikan segera oleh pihak berwajib. Tambahan pula, banjir sebegini berlaku saban tahun. Oleh itu, langkah pencegahan perlu dilakukan supaya bencana sebegini tidak akan berulang.

Akeyla Azmi said...

:(
Ha'ah teruk gila tgk dlm berita. 4 meter tinggi. Huish. Kesian. May allah permudahkan! x

Kisah Si Dairy said...

amin...moga allah swt permudahkan segalanya ye cik mun..kesian kat mereka

♔ Ryna Luvie ♔ said...

kesiannya mereka . kita doakan je untuk mereka kat sana :)

ikafantasi said...

semoga semuanya selamat..sian sgt

Mime MF said...

kesiannya kat dorang...teruknya banjir...meremang bulu roma baca..huhu..hope pihak yg bertanggungjawab cepat hulurkan bantuan...

KIKIRIE™ said...

simpati sangat. hanya boleh kirimkan doa.. :(

Aku Penghibur said...

ahhh baru dapat comment ...semoga banjir cepat surut.. akak acik pun di sana ..risau betul

Azlan Strider said...

semoga warga kuantan tabah menghadapi dugaan yang sedang melanda mereka...

Regards,
-Strider-

Haidil Salam said...

Kita doakan keselamatan semua yang terlibat.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

kasihannya.. doa semoga mereka terus tabah menghadapi ujian ini dan semoga banjir cepat surut..

asha hana said...

semoga selamat semuanya. lahai. moga2 cepat lah redanya banjir nie kan? hmm

redza said...

semoga mereka semua sabar & tabah menghadapi ujian ini

Ayu Zan said...

kawan ayu kat kemaman, mereka kata kalini teruk sgt banjirnya.. moga Allah bayar kesabaran mereka dengan pahala...

Anonymous said...

Dato Najib, kata "kami Mendengar" Apa lagi turunla padang, Kampung ko Pekan dah tenggelam, buat tak tahu je!
Aku keluar Umno nanti baru ko tahu!

Khir Khalid said...

Semoga mereka sentiasa tabah & harap2 agar tiada yg lebih buruk berlaku, in shaa Allah..

Vee Lea said...

Astaga. Keeping them in prayers! Smoga semua tabah!! Huu

Nadratul Syazwana said...

Masha Allah, semoga mereka semua tabah dan sabar. Nad yang baca ni pun meremang..

Nadratul Syazwana said...

Masha Allah, semoga mereka semua tabah dan sabar. Nad yang baca ni pun meremang..

Gee Lion said...

semoga Allah sentiasa melindungi mereka.. ):

cik belog jangan sedih2 ye, doakan yg terbaik utk mereka.

Salam perkenalan..