Friday, March 16, 2012

trend ke??









mun xpaham bile orang pakai macam ni..
 gaya budak2 baru nak up kot..
huhuhuhuhu..
rasa nak tarik2 je seluar tu..
bole x???
hehehe



13 comments:

O CIKTEDDY said...

erk,sahey malu tngok!haha

cik mun said...

@O CIKTEDDYtitew pun malu jgak..huk huk

Sarah Mohd Saleh said...

hewhew,boleh jerkkk.try jgn xtarek

kura said...

jangan ditarik. nnt lagi tercemar permandangan. hehhe

redza said...

ntahlah budak2 nih..xtau malu kot huhuh

budakijaupendek said...

macam melampau je londehnye. huhu

chemay said...

tarik je tarik jeeee.
harharhar

Dhaniya ShahNiza said...

Yg ni lelaki..ok lagi..pling2 pun nmpak boxer,,,lagi x paham kalau th ppn yg pki suar jnis atas lbih kurang camni...bila duduk je..jelas sgt lurah2 gelap tu...yaksss..wekkkk(muntah ijou)

Ralph said...

ngahahah . rasenye dah lame kot trend ni mun ? roy pun dulu mcm ni . caye tak ? hahaha

fyna said...

style bdk2 skrg..londeh je semua,.haha

msredcheesecake said...

pompuan pun ade yg lebih kurang camni kan?

WuMing said...

Stail laa katakan...

SYAKILLER said...

kot xsilap penah bce...ni trend dri dlm penjara america....dorg akan londehkan selua tnde dah sedia utk lakukn sex...tp gaya2 utk gay jelaaa...huhuhu