Friday, October 21, 2011

you..





you will always be here for me even you are far away..





20 comments:

Si BuDaK KaChAk said...

untung la cik mun masih ada yg nak mendengar...sy ni blog je la tmpat luah segalanya...

=)

Si BuDaK KaChAk said...

untung la cik mun masih ada yg nak mendengar...sy ni blog je la tmpat luah segalanya...

=)

Si BuDaK KaChAk said...

untung la cik mun masih ada yg nak mendengar...sy ni blog je la tmpat luah segalanya...

=)

HysPink said...

huhu ,,
f0llow me :)

I am...izuan said...

waaaaahhhhh..haha comel..thanks sebab singgah...singgah sini dan follow balek :)

Virtuous said...

untung lar ad some1.. bai xd sape2 pn..:(

yan_n.i.m said...

hehe.. mun ade gak tempat luahan nyer..! :)

cik mun said...

@Si BuDaK KaChAk huhuhu..itu gunenye kawan..mengadulah kat kawan^^..

cik mun said...

@Virtuous hehehe..ala bai boleh mengadu kat mun ni..mun sudi dgr..

merahitujambu said...

jgn laa sedih2 meh sini meh

Si BuDaK KaChAk said...

betul...tapi zaman skang ni susa la...

skang ni zaman kawan makan kawan...

so tak sume benda boleh dikongsi dengan kawan...

=)

cik mun said...

@merahitujambu hehehe..cik merah itu jambu kena blanje eskrem..baru xsedih2..hehe

cik mun said...

@Si BuDaK KaChAk aah..btul jgak..ade mende yg boleh dikongsi and ade yg x..tp si bdak kachak boleh je nak share ngan mun..hehe^^

Saia Budax Lanun said...

Assalam, Waaaaa... skang nie ssah nak cari orang yang betul2 setia...huhuhuhu



http://ikhwanmencarinurillahi.blogspot.com

Musang said...

jauh di mata dekat di hati

TwIstiEs*meSti Mau* said...

I KAN ADA...HAHA

kajaharuna said...

ololo.. comey je katun dia tu.. :)

aRa ❤ aFiq™ said...

waaa.. suweet nye.. ati slalu bsama walaupun jauh... :)

KinosKoko said...

haha..sama la..

PeijoY FwALKER's said...

marah2 xde kew??bgos2....