Showing posts with label kolej uitm puncak alam. Show all posts
Showing posts with label kolej uitm puncak alam. Show all posts

Sunday, September 7, 2014

selamat kembali



pejam celik pejam celik
habis dah cuti mun
esok dah start kelas dah
ayoyoooo

alhamdulillah..
mun dapat kolej sem ni
kolej baru lagi tu..
harap2 sem baru ni mun dapat perform better dari sem lepas
GOOD LUCK MUN!!!
hehehe
doakan mun ye




kolej uitm puncak alam, puncak alam, uitm, uitm puncak alam, citer mun~,ootd, caramun,






Wednesday, November 27, 2013

air







dari semalam lagi xde air..
stressssssssss den

nasib baik xde kelas harini =_=
kalau x..rasenye memang xmandi kot pergi kelas~






bila dah tiada..baru kita nak hargai dia kan
hargai air anda..
jangan membazir..
kuikui





Monday, September 30, 2013

kolej UiTM Puncak Alam


uitm, puncak alam, kolej, kemudahan di uitm p.alam, uitm puncak alam, bayaran duduk di kolej,



kali ni mun nak cite pasal kolej yang mun duduk..
mun sebenarnya tak menyewa rumah kat luar..
tapi menyewa di kolej uitm p.alam dengan bayaran rm420
kalau diploma dapat tinggal di kolej secara percuma..
degree harus bayar ye..
okeyla tu sebab tu bayaran untuk sepanjang semester..bukan tiap bulan
lepas tu xpayah susah2 bayar bil letrik dengan air..



uitm, puncak alam, kolej, kemudahan di uitm p.alam, uitm puncak alam, bayaran duduk di kolej,
google

rumah ni ada 4 bilik..
dan satu bilik kena share 2 orang
kire selesa la..lengkap semua barang
apa yang best duduk kat kolej ni??



internet free

ada kable yang korang just cucuk kat laptop then terus boleh gune internet
tapi ni kena share la dengan orang yang sebilik korang tu..huhuhu

uitm, puncak alam, kolej, kemudahan di uitm p.alam, uitm puncak alam, bayaran duduk di kolej,
google

wifi pon ada..tapi bole guna bila korang berada di fakulti je..


perabot sorang sebijik

hah..ni perkara besela kot..kat sini dapatla korang tidur dengan selesa..dapat katil sorang satu..
 kadang2 bila kita menyewa kat luar..
tuan rumah kasi tilam je..huhu..tu pun sebab pujuk tuan rumah belikan..
meja study pon dapat sorang sebijik..luas ..bole letak banyak menda..huhu..
boleh STUDY dengan tenang..
hehehe..xstudy pon kan..auta je lebih tu..


uitm, puncak alam, kolej, kemudahan di uitm p.alam, uitm puncak alam, bayaran duduk di kolej,
google




uitm, puncak alam, kolej, kemudahan di uitm p.alam, uitm puncak alam, bayaran duduk di kolej,
google


mesin basuh pon disediakan tau..
tapi kena masukkan due engget untuk guna..hewhew


uitm, puncak alam, kolej, kemudahan di uitm p.alam, uitm puncak alam, bayaran duduk di kolej,
google



sebab yang paling utama mun nak duduk kolej yelah..

dekat nak gi kelas..
hehehe..jalan kaki je sampai..
xpayah nak pikir2 pasal transport nak gi kelas..kan jimat :p




sem depan tak tahulah masih dapat duduk di kolej lagi atau kena duduk luar..